Med en service- och underhållslösning från Heras minskar du risken för störningar eller farliga situationer på ditt område. Du kommer också att följa de senaste reglerna och standarderna, förlänger installationens livslängd och ger ditt områdesskydd de bästa förutsättningarna för att fungera optimalt. Vi erbjuder allt från grundläggande servicepaket till skräddarsydda servicelösningar för just ert företags behov.
*Avtalspriset är ett exempelpris baserat på 1 års avtal och en installerad enhet. Faktureras efter utfört besök.
Ändra ditt valSammanställning av dina val Klicka här
Sammanställning av dina val Klicka här
*Avtalspriset är ett exempelpris baserat på 1 års avtal och en installerad enhet. Faktureras efter utfört besök. Connect ingår vid köp av serviceavtal Premium.
Ändra ditt valTjänsten Connect ingår vid tecknande av serviceavtal Premium
Sammanställning av dina val Klicka här
Sammanställning av dina val Klicka här
*Avtalspris baserat på specialanpassad lösning. Faktureras efter utfört besök. Connect ingår vid köp av serviceavtal Premium VIP
Ändra ditt valConnect ingår vid köp av serviceavtal Premium VIP
Sammanställning av dina val Klicka här
Sammanställning av dina val Klicka här
I alla våra paket erbjuder vi service, reparation och underhåll. När du väljer Essential får du vårt grundläggande paket som även uppfyller den obligatoriska årliga underhållskontrollen.
Premium passar en tillträdeslösning med flera öppningar per dag eller när fel på en denna utgör en risk för verksamheten.
Premium VIP är det anpassade paketet och erbjuder även extra rapportering.
Komplettera din servicelösning med vår smarta tjänst Connect. Med Connect kan du enkelt via appen öppna och stänga dina tillträdespunkter. Connect ger även realtidsstatus och prestanda för dina grindar och bommar samt skickar varningsmeddelanden om fel uppstår. Genom att fjärrövervaka dina tillträdespunkter kan eventuella skador eller fel upptäckas och hanteras snabbare.
Vill du ha mer information? Ladda ner vår broschyr
Ladda ner broschyrJa, det är möjligt. Vi tillhandahåller service, reparation och underhåll oberoende av märke.
Intyg på utfört underhåll är viktigt i vissa situationer, t.ex. när skada orsakats av en grind eller bom, men även till exempel när skador uppstår på grund av extremväder. Med hjälp av loggbok och besiktningsrapport kan du bevisa att din grind eller bom genomgått underhållsservice och är i gott skick.
Som avtalskund är du alltid prioriterad. Vi tar hand om tekniska fel eller skada så snart som möjligt och ser till att vi är på plats inom avtalad tid. I vissa fall gör vi detta med en tillfällig lösning men vanligtvis kan vi lösa problemet omedelbart.
Förebyggande underhåll säkerställer att en installation håller längre. Slitage upptäcks tidigare och kan åtgärdas innan fel uppstår.
Enligt standarden är en ägare skyldig att utföra underhåll som rekommenderas av tillverkaren. Antal besök varierar beroende på produkt, men generellt rekommenderas att underhåll utförs minst 1 gång per år för att hålla grinden eller bommen säker.
Användarmanualen anger hur ofta underhållsservice måste utföras och är ett krav från Boverket för att garanti ska gälla.